Müügitingimused

Tellimustele alates € 60 pakume Eestis tasuta kohaletoimetamist
Eesti piires tellimuse kohaletoimetamisega võib minna kuni 2-4 tööpäeva.

Pakid toimetab teieni DPD
DPD kullerteenusega on võimalik tellida kõik pakid mugavalt koju või kontorisse! Tellimuse kättetoimetuspäeva hommikul saab paki saaja SMS-sõnumi, milles on toodud 1 tunnine ajaaken kulleri eeldatava saabumisajaga. Soovi korral on DPD iseteeninduskeskkonnas võimalik jälgida paki teekonna staatust ning muuta kättetoimetuse aega ja kohta.

Loe lisa: https://www.dpd.com/ee_eraklient

Sooritades ostu tööpäeviti enne kella 09:00 on eeldatav kättesaamisaeg järgmisel tööpäeval.

Laupäeval, pühapäeval ja riiklikel pühadel sooritatud ostud toimetatakse kliendini ülejärgmisel tööpäeval.

NB! Samapäeva transport:
Võimalik saata rattad ka Cargobussiga, siis jõuab kaup samalpäeval.
Et pakk Cargobussiga saata võtke meiga ühendust Tel. 5118 909 või info@strider.ee

Võimalik on ka Pärnusse ise järgi tulla, selleks tuleks helistada 5118 909

 

VÕIMLUS TEHA SLICE MAKSEID!

Osta kohe, maksa hiljem kolmes osas. Ilma ühegi lisatasuta
Slice on makseviis, mis võimaldab sooritada ostu kohe ning tasuda hiljem kolmes võrdses osas. Ilma ühegi lisatasuta.

Slice on tasuta
Inbanki Slice on Sulle päriselt tasuta. Slice ei ole krediiditoode ja ostuga ei kaasne mitte ühtegi lisatasu – ei intressi ega lepingutasu.

Kuidas Slice töötab?
Ostu kinnitamine Slice’ga käib kiiresti ja lihtsalt. Küsime vaid Sinu kontaktandmeid ja palume Sul ennast mobiil-ID, ID-kaardi või smart-IDga tuvastada. Seejärel saadame Sinu mobiilile koodi, millega kinnitad oma mobiilinumbri.
Pärast ostu vormistamist saadame Sulle e-mailile kokkuvõtte ja maksekuupäevad. Osamaksete arved saadame Sinu e-mailile 10 päeva enne igat maksetähtaega. Tasuda saad lihtsalt pangaülekandega Inbanki kontole.

Tagastused
Tagastused on Slice’iga sama lihtsad kui teiste maksemeetodite puhul. Kui soovid oma ostu tagastada, siis võta ühendust kaupmehega, kelle juures ostu tegid. Kaupmees teavitab Inbanki Sinu soovist ning täies mahus tagastuse puhul tühistatakse Sinu Slice’i osamaksed.

Kes on Inbank?
Inbank on tarbimisfinantseerimisele keskendunud digitaalne pank, mis tegutseb nii Eestis kui ka lähiriikides, pakkudes lisaks ka hoiustamise tooteid. Meie eesmärk on viia oma tooted nutikate digilahenduste abil just sinna, kus klient neid vajab. Tänaseks on Inbankil ligi 550 000 kliendilepingut neljas riigis.

Küsimuste korral võta ühendust meie klienditoega
aadressil slice@inbank.ee või helista +372 640 8080.
Lisateavet Slice’i tingimuste kohta leiab siit.

Strider e-poe müügitingimused

Veebipoe strider.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Space Invest OÜ(registrikood 12142417), asukohaga Mustika 5, Silla, Pärnu linn, 86604

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Palun arvestage, et hinnale võib lisanduda tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Makseviiside kirjeldus ja valuuta

E-poes saab tasuda läbi turvalise maksekeskuse kõikide Eesti maksekaartide ja interneti pangakontodega (Swedbank, SEB, Danske Bank, Krediidipank, LHV, Nordea). Arveldamise valuuta on Euro. E-poes pakutavad kaubad sisaldavad käibemaksu.
Makseid vahendab Maksekeskus AS

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, sisestades oma isikuandmed. Kinnitame, et hoiame Teie isikuandmete turvalisust.

Isikuandmete ankeedi täitmise järel tuleb valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Saadame e-postiga kinnituse tellimuse tegemisest ning kuvame kinnituse tellimuse vastu võtmisest ka veebilehel.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitame sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastame tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Veebipoest strider.ee tellitud kaubad toimetame kohale ainult Eesti piires.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

Erandlikel juhtumitel on meil õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks palume esitada meile tagastamisavalduse aadressile info@strider.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama e-kirja saatmisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@strider.ee või helistada telefonil +372 5118909.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Isikuandmete töötlemine

Veebipood töötleb Teie isikuandmeid müügilepingu täitmiseks ja ka meie õigustatud huvi alusel. Palun tutvuge meie andmekaitsetingimustega, kus oleme detailselt kirjeldanud meie õiguseid, kohustusi ja vastutust ning Teie õiguseid seonduvalt Teie isikuandmetega.

“Space Invest OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Teie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.”

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@strider.ee või helistada telefonil +372 5118909.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.